eerste verslag!! - Reisverslag uit Utila, Nicaragua van Kim - WaarBenJij.nu eerste verslag!! - Reisverslag uit Utila, Nicaragua van Kim - WaarBenJij.nu

eerste verslag!!

Blijf op de hoogte en volg Kim

22 Maart 2015 | Nicaragua, Utila

Jaja m'n eerste reisverslag! Ik zit hier nu een week dus vond het wel eens tijd worden. Ik zit nu op het mooie eilandje utila, Honduras! Echt een paradijs. De eerste twee weken heb ik een Spaanse taal cursus, wat best wel moeilijk en intensief is voor iemand die NUL talenknobbel heeft.. Ik zit in een heel leuk hostel en heb al allemaal leuke mensen ontmoet! Dus het is vooral heel veel chillen en rum cola drinken. Dus een prima begin van m'n reis! Verder is het nu mij ook een keer gelukt om in de eerste week voedselvergiftiging te krijgen.. Dus dat is echt balen. Vandaag m'n derde dag dat ik alleen maar in de hangmat lig. Vannacht wel naar een heel vet techno feest op t strand gegaan! Rustig aan gedaan, maar wel lekker kunnen dansen en nog meer mensen leren kennen! Kortom: het is hier heerlijk!!

  • 23 Maart 2015 - 06:58

    Chanda:

    Wat fijn dat je zo geniet, ondanks de voedselvergiftiging! Succes met je Spaans en ik kijk uit naar je volgende verslag

  • 23 Maart 2015 - 07:05

    Ester:

    Lekkerrrr

  • 23 Maart 2015 - 22:34

    Martine:

    Lekker bezig kippie!!!

  • 24 Maart 2015 - 09:39

    Yvonne Berkhuizen:

    Ziet er mooi uit! Heerlijk hoor X Geniet en volgende verslag in het spaans??

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kim

Actief sinds 06 Maart 2015
Verslag gelezen: 213
Totaal aantal bezoekers 1922

Voorgaande reizen:

15 Maart 2015 - 13 Juli 2015

Midden Amerika

Landen bezocht: